Loading Posts...

Google este somat de autorități să interzică reclamele la opțiuni binare, ICO-uri și criptovalute, așa cum a procedat și Facebook

google_interzice_reclamele_crypto

După comunicatul emis de Facebook săptămâna trecută, în care anunța că va interzice toate reclamele crypto, autoritățile din Canada somează compania Google să procedeze în același mod.

Așa cum Gazeta Bictoin a informat de săptămâna trecută, pe 30 ianuarie, Facebook a anunțat că nu va mai permite reclamele referitoare la opțiuni binare, criptovalute și ICO-uri. Se pare că mișcarea a fost determinată de presiunile exercitate de către FBI și organele canadiene de reglementare, care au demarat niște anchete asupra fraudelor online.

“Am creat o nouă regulă, prin care vor fi interzise reclamele care promovează produse financiare și servicii care sunt în mod frecvent asociate cu practicile înșelătoare, cum ar fi opțiunile binare, ICO-urile sau criptovalutele”, a scris pe blog Rob Leathern, unul dintre directorii Facebook.

Jason Roy, inspector în cadrul Manitoba Securities Commission și președinte al agenției canadiene Binary Options Task Force, a replicat: “Suntem mulțumiți de decizia luată de Facebook. Sper ca Google să procedeze similar în ceea ce privește opțiunile binare, ICO-urile și criptovalutele”.

Însă Gooogle nu s-a conformat momentan, poate și datorită faptului că încasează bani grei de pe urma traficului plătit pe care îl generează aceste reclame. Roni Levin, purtătorul de cuvânt al Google, a scris într-un email că “Deja interzicem reclamele care dau naștere la confuzii sau care nu prezintă corect produsele promovate. Aici se pot regăsi procedurile noastre – Produse prezentate incorect și Reclame înșelătoare”, citează NewsBTC.com.

Însă, dacă efectuăm pe Google o căutare pentru “binary options” (n.r. opțiuni binare) sau “cryptocurrencies” (n.r. criptovalute), se observă că motorul de căutare listează în continuare aceste reclame.

Roy și organele de reglementare se concentrează în special pe opțiunile binare, care în general sunt un joc de totul sau nimic. Și cum lumea crypto este împânzită în general de fraude, aceste reclame în mod aparte devin o problemă pentru autorități. Este o diferență uriașă – de exemplu – între opțiunile binare și micile investiții în criptomonede.

Totuși, Roy afirmă că vede și reclamele la monedele digitale ca pe un lucru de rău augur: “Fostele companii care ofereau opțiuni binare s-au orientat acum spre valutele virtuale, astfel că asistăm de fapt la versiunea 2.0 a scam-urilor cu opțiuni binare”.

Roy a mai adăugat că agențiile de aplicare a legii din Canada așteaptă acum ca Google să adopte același măsuri ca Facebook: “Ce s-a întâmplat de fapt a fost că agenția canadiană Binary Options Task Force și FBI au explicat celor de la Facebook ce anume le îngrijorează, dar și faptul că aceste reclame fac ca oamenii să devină victime. Am discutat și cu Google despre aceste lucruri și așteptăm să ia decizii similare”.

Cum ţi s-a părut acest articol? Gazeta Bitcoin te invită să ne scrii un comentariu pe iBitcoin.ro!

1
WowWow
0
HeartHeart
0
HahaHaha
0
SadSad
0
AngryAngry
Voted Thanks!

Gazeta Bitcoin

Redacția de știri.

Leave a Reply

Loading Posts...