Loading Posts...

Facebook reia reclamele crypto. Reclamele la ICO-uri rămân interzise în continuare

facebook_reia_reclamele_crypto

Vești bune! Facebook a anunțat că este într-un proces de revizuire a interdicției impuse la începutul anului asupra reclamelor crypto.

Anunțul subliniază că este vorba de fapt de o reanalizare a politicii Facebook față de domeniul crypto și nu de o anulare per se a întregii interdicții. De exemplu, reclamele la opțiuni binare și la ICO-uri rămân sub embargo.

“În ultimele luni, am încercat să redefinim cât mai bine această politică – să permitem unele reclame și în același timp să ne asigurăm că acestea prezintă siguranță. Astfel, începând cu 26 iunie, ne actualizăm politica astfel încât să fie permis agenților de publicitate pre-aprobați să posteze reclame care promovează criptomonede și conținut asociat cu acestea. Vom menție în continuare însă prohibiția în ceea ce privește reclamele care promovează opțiuni binare și oferte inițiale de monedă”, citează Ccn.com.

Ca urmare, companiile din industrie au din nou liber la reclame.

Istoricul controversatei interdicții

Așa cum Gazeta Bitcoin a anunțat, Facebook nu a mai permis niciun fel de reclame crypto după toată nebunia din ianuarie. A fost de asemenea vorba și de o perioadă în care ICO-urile țeapă au luat amploare, înainte ca organele de reglementare să intre serios în ele. Decizia Facebook a venit ca o măsură de protejare a utilizatorilor în fața fraudelor și a furturilor.

Totuși, interdicția a stârnit și reacții adverse, deoarece entuziaștii crypto au văzut-o ca o mișcare împotriva afacerilor legitime. De aici, mulți lideri din industrie au criticat cu voce tare noua politică. În plus, numeroase grupuri crypto din Rusia și Asia au completat plângeri împotriva interdicției impuse de Facebook.

Deciziile Facebook, puse sub semnul întrebării

Motivele imputate de Facebook nu au mulțumit pe toată lumea. La începutul lui 2018, Gazeta Bitcoin anunța intențiile gigantului IT de a își dezvolta un Blockchain propriu. Aceasta a venit în urma comunicatului emis de Mark Zuckerberg în ianuarie, prin care dezvăluia că firma pe care o conduce cercetează criptovalutele și tehnologiile descentralizate pentru a dezvolta îmbunătățiri pentru Facebook.

Compania nu a lansat însă până în prezent vreo tehnologie asociată cu criptovalutele și cu Blockchain.

Mulți au fost de părere că interdicția era doar o parte dintr-un plan mai amplu, prin care Facebook să își poată domina competitorii, în cazul în care și-ar fi lansat propriul Blockchain.

Google și Twitter interzic în continuare reclamele crypto

Cele două companii au luat și ele la începutul anului aceleași măsuri ca și Facebook.

Rămâne de văzut dacă și aceste firme, care generează un profit imens din reclame, își vor revizui și ele politica internă. Totuși, datorită implicării tot mai intense a agențiilor de reglementare, confuzia care înconjoară afacerile crypto și ICO-urile crește fără oprire.

Cum ţi s-a părut acest articol? Gazeta Bitcoin te invită să ne scrii un comentariu pe iBitcoin.ro!

0
HeartHeart
0
HahaHaha
0
WowWow
0
SadSad
0
AngryAngry
Voted Thanks!

Gazeta Bitcoin

Redacția de știri.

Leave a Reply

Loading Posts...